وزیر آموزش و‌پرورش در آیین افتتاحیه همزمان ۴۰۰۰ کلاس درس در کشور:

هدیه ویژه رییس جمهور به شهرستان بشاگرد  بی سابقه است

وزیر اموزش وپرورش  در ایین افتتاحیه همزمان ۴۰۰۰ کلاس درس در کشور گفت:، هدیه ویژه رییس جمهور به شهرستان بشاگرد  بی سابقه است  این مایه مباهات بوده که رییس جمهور کشور نقطه تمرکز خود را منطقه محروم کشور قرار می دهد، قوی شدن منطقه محروم یک راهبرد ویژه مدیریتی است .
وزیر اموزش وپرورش در ایین افتتاحیه همزمان ۴۰۰۰ کلاس درس در کشور گفت:، هدیه ویژه رییس جمهور به شهرستان بشاگرد  بی سابقه است این مایه مباهات بوده که رییس جمهور کشور نقطه تمرکز خود را منطقه محروم کشور قرار می دهد، قوی شدن منطقه محروم یک راهبرد ویژه مدیریتی است .
کد خبر: ۱۴۴۳۶۶۴

 هرمزگان-جام جم  انلاین-وزیر اموزش وپرورش  در ایین افتتاحیه همزمان ۴۰۰۰ کلاس درس در کشور گفت:، هدیه ویژه رییس جمهور به شهرستان بشاگرد  بی سابقه است  این مایه مباهات بوده که رییس جمهور کشور نقطه تمرکز خود را منطقه محروم کشور قرار می دهد، قوی شدن منطقه محروم یک راهبرد ویژه مدیریتی است .


رضا مراد صحرایی با بیان اینکه عدالت موتور محرکه برای تمام فعالیتهاست، افزود:  این موضوع که این دولت قریب به 6 هزار و 750 مدرسه به دانش آموزان تقدیم کرده نشان از تلاش شبانه روزی دولت برای تحقق عدالت می باشد.


وزیر آموزش و پرورش همچنین تصریح کرد: رییس جمهور از خیرین که درانقلاب مدرسه سازی نقش داشتند قدردانی ویژه ای کرده، در این دولت 31 هزار و 877 کلاس درس در راستای عدالت آموزشی به دانش آموزان تقدیم شده است.


صحرائی با اشاره به اینکه  41 هزار میلیارد تومان سهم ما از منابع دولت و خیرین برای ساخت این فضاهای آموزشی می باشد، گفت: بیش از 60 درصد این پروژهها در روستا ها بوده و فرزندان روستاها  در کانون توجه دولت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها